ÄNTLIGEN TISDAG

äntligen kommer han den dära hem :D bli en mysid tisdag :P
ska snart ta bussen till stan och träffa mikaela och mysa med henne innan jag träffar han ;) fixa oc dona lite. prata om grancanaria och sådan. kommer bli underbart. kanske tom bli en lite chai :D
hahaha roligt det ser ut som jag är glad men det är jag inte. har hänt något konsigt. men men sånt är livet. så är det. får väl hoppas allt blir bra till jag åker.
nog om det!
har kollar klart hela sex and the city boxen på en vecka. hahah hej jag har inget liv :P men fan vad bra det är. mm kan inte nästan inte sluta kolla på det. VILL HA MER :D

jaja får ha en underbar dag i solen .
pusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0