bara glömmer av sådära !

åhhh fuck denna dagen säger bara . Saknad , frustrerad , förbannad , ledsen och hata.
har inte bara haft lust att klicka nägra bokstäver på tangetbordet och skriva att allt är fuckt up. men nu gör jag det iaf. nu sitter man här onsdag kväll. i morgon torsdag bara 4 dagar kvar tills mitt vackra och underbara hjärta kommer hem igen, mitt hjärta som får mej att glömma av sådana här grejer och som får mej att sluta tänka så förbannat mycket. sen en vecka senare lämnar vi varann igen, åt ödet. det trodde jag aldrig, att ödet skulle få bestämma hur mitt liv ska se ut resten av året kankse tom resten av mitt liv. för ödet ? varför inte bestämma. jag gillar att veta lite iaf. lite att sträva efter. men om tre veckor kommer jag att vakna upp varje dag och undra jaha vad händer idag då? visst det gör jag ju är också men inte samma sak!! kommer jag stanna på gran canaria ? kommer mitt hjärta att vänta på mej här hemma? kommer jag åka till något annat land? kommer somamren 2010 bli en pissig sommar eller kommer den bli den bästa? ja inte fan vet jag. så därför denna fucking grej som heter öde ska få bestämma detta för mej.

jaja känner att jag har skrivit alldeles för mycke intressanta saker som jag inte vet vem som läser. men hoppas att du/ni tycker det är för jävla intressant så att någon gör det.
nu ska jag kolla några till avsnitt på sex and the city och drömma mej in i någon patetisk film/serie värld!

Puss och gngn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0