ikea

igår va det ju avskedsfest för anna. det va verkligen hur trevligt som helst. jätte mysigt och fick äta god efterrätt. mmm . men jag va lite trött eftersom det va min tredjedag som jag drack på. inte bra så nu är det lugnt som gäller.
idag så väckte mamma mej vad en 10 typ och frågade om jag skulle med till ikea. och ja det är klart jag ville det. så det va ju bara somna om en liten stund till tills min syster va i trollhättan. sen va det på med kläder och lämna mikaela, vilket jag mådde lite dåligt för, för att hon låg och va sjuk. hon såg så liten och söt ut när hon låg där i sängen och mådde inte alls bra.
men jag lämnade lite fishermans friend till henne så då blev hon glad =)

så jag hoppas alla har haft en bra dag och en bra lördag kväll. nu kommer snart c till mej och vi ska kolla på bröllopsfotografen och mysa lite :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0