mat dax!

jaha då ska man försöka sig på att göra en lasange? *stavning? haha sist gång med Lisa gick det ju inte så bra hahah hmm :P men hoppas på att det går bra idag. haha.
igår när jag skulle sova så låg jag och tänkte på en sak. att bara för att man vill typ träffa en kille över en kopp kaffe eller sånt, umgås. så behöver inte det betyda att man ska på någon jävla dejt! så jävla trött påt! aja det lät mycket bättre igår när jag tänkte på det. man kan faktiskt gå på bio se på film utan att man ska rulla runt i lakarnen sen. haha kanske bara jag som tänkter så men så är det för mej iaf! tack nu fick jag lättat på hjärtat lite.
nu ska jag se sex and the city.

ttyl ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0