mitt på dagen

jaha då va man nyss hem kommen får fröken upton. har spenderat en mycket trevlig kväll där med henne eller a kalrt det va med henne lix ;)
Igår satt vi hemma hos denny och drack lite mr morgan och mös/myste eller hur säger man ? :O det va vilt och galet speciellt när alla hade dragit till lipz och det bara va jag och lisa kvar :D höhöh .
På dagen tog jag även en fika med hanna va väldigt trevligt faktiskt =) får göras igen (Y)
nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska väl snart hoppa in i duschen för att sedan åka mot stan igen och till en onykter kväll/natt . hahaha . Är väldigt kass på att ta kort men kameran ska med idag har jag lovat mej själv så jaa :P

Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0