pust och jahopp

jaha då va paradise hotel över då. det var ju trevlig att det va jackie som och patrik som vann. göll göll.
jag vet inte om det är fel på mina öron eller om det verkligen låter som om det tutar upptaget. har gjort det ett tag nu iaf. men men det är ju inte alltid att hjärnan fungerar som den ska så det kanske är i mina öron vad vet jag?
jo en sak vet jag! att gå ut i trollhättan är inget för mej mer känner jag. men men . visst lär man sig? nej! hatar det. men men . sånt är livet! vid denna tiden på natten så är astors dator snäll mot mej och gör som jag säger. det tycker jag är ytterst trevligt (Y) . saknar han faktiskt väldigt mycket :( men han kommer ju snart hem så det är ju bra. nu ska jag nog ta natti ciggen och sedan gå och lägga mej om jag orkar.
ojoj detta blev långt och onödigt. jaja skit samma

gngn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0