det kankse är dags

hahah ingen som läser ändå men det är ändå ganska skönt att skriva lite då och då.
bloggar börjar bli lite off nu känner jag från min sida iaf? jag vet inte varför läser inte alls lika mycket bloggar som förut. innan jag åkte till gc läste jag kenza kisse paow katrin z cimons (ni vet han från ph?) slaviskt. men inte längre. det kan ju bero på att jag inte hade tillgång till dator som jag hade här hemma.? det är inte lika kul längre. det händer samma sak hela tiden dom går på något event i veckan eller bara på en massa möten på helgen går dom ut eller så sitter dom hemma och myser. någon har en hemlig pojkvän som alla ska ha reda på och så fortsätter det hela tiden. självklart läser jag forfarande men kanske minst en gång i veckan. men det är ju som sagt min åsik, åhh herre nu låter som jag är mega insatt men det är jag kanske? hahah . jag kan inte låta bli :P
idag är det iaf lördag och det blir bäl något skoj man hittar på får väl se framåt kvällen va det blir:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0